Google rozpoczął testy nowej funkcjonalności, która umożliwi użytkownikom przeglądającym wyniki SERP-ów bezpośrednie przeszukanie zawartości strony reklamującej się w Google AdWords.
Cała akcja może zostać wykonana bezpośrednio z prezentowanych użytkownikom wyników wyszukiwania - po wpisaniu nazwy produktu zostanie on przekierowany na wyniki związane z produktem zwrócone już bezpośrednio z reklamowanej strony. Innymi słowy wewnętrzne wyniki wyszukiwania sklepów internetowych zaczną w takim przypadku pełnić rolę landing page.
Rozszerzenie może być bardzo potężnym dodatkiem w rękach sklepów reklamujących się w AdWords na słowa kluczowe związane z kategoriami produktów.
Jednak końcowy sukces związany z wykorzystaniem tego narzędzia może być zależny od odpowiedniej konfiguracji i prezentacji podstrony wyników wyszukiwania, na którą użytkownik trafi wówczas z Google.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz